пятница, 28 апреля 2017 г.

Թարգմանություն


Joel: Լավ է:Իմ պատկերացրածի պես հիանալի է:
Jess: Այո վատ չէ:
Joel: Լավ ես Ջես ?
Jess: Դե չէ,ոչ այնքան: Իմ ստամոքսի մի քիչ ցավում է:
Joel: Վայ, սիրելիս:
Jess: Այո իսկապես ցավում է: Ես կանգնում եմ:
Joel: Ոչ: Դու պետք է շարունակես վազել: Եվ սեղմես քո ձեռքով,այնտեղ որտեղ ցավում է:Ինչ էլ անես մի կանգնիր:
Jess: Շարունակեմ վազել,համոզված ես ?
Joel: Այո գիտեմ դա տարօրինակ է հնչում, բայց դա լավագույն միջոցն է:
Jess: Լավ Ջոել,դու ճիշտ էիր: Ցավը անցավ:
Joel: Տեսնում ես: Շարունակիր: Բայց Ջես միգուցե կանգնենք մի րոպեով: Մի փոքր հոգնած եմ հիմա:
Jess: Դե Ջոելայդքան թույլ մի եղիր:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...