вторник, 28 февраля 2017 г.

Մայր իմ անուշ ու անգին


Իմ կարծիքով աշխարհում չկա այնպիսի մարդ,որ իր մորը չսիրի:Մարդը աշխարհի ամենալավ,ամենաբարի և ամենագեղեցիկ էակն է:Ես շատ եմ սիրում իմ մայրիկին,չէ՞ որ նրան եմ պարտակն լույսաշխարհ գալու համար, չէ՞ որ ես նրա ձեռքերի վրա եմ մեծացել:Ես աշխարհում ամենաշատը նրան եմ սիրում:Ես մորս համար պատրաստ մ կյանքս տալ:Շատ եմ սիրում պատրաստած ուտելիքները:Շատ եմ սիրում երբ մայրս կատակում է:Նրա ժպիտը աշխարհի ամենամեծ գանձն է:Շատ եմ նեղացրել նրան իմ սխալ պահվածքով,բայց նա ինձ ամեն անգամ ներել է ու իր գիրկն առել:Երբ մայրս ժպտում է աշխարհը գունավորվում է:
Եվ շատ ճիշտ է ասված.
<<Մորս  պես անգին մայրս է մեկել>>:
Նա վարդի պես յուրահատուկ է,նման չէ ոչ-ոքի:Նա անփուշ վարդ է:Մայրս աշխարհում ամենա-ամենան է ինձ համար:  


1 комментарий:

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...