понедельник, 27 февраля 2017 г.

Ձմեռային մարզական խաղեր



Օրը շատ ցուրտ էր,դրսում մառախուղ,  ոչինչ չէր երևում: Գնացինք դպրոց, դպրոցում շատ աշխույժ էր:Դպրոցում պատրաստվում էինք Գաբրիել Ղազարյանի այցին:Երբ նա եկավ մենք դպրոցի բակում պատրաստ կանգնած էինք:Օրը սկսեցինք ողջույին խոսքով,իսկ հետո  գնացինք Ջրվեժի արգելոց,որտեղ էլ սկսեցինք մրցել միմիյանց հետ:Մենք մեզ հետ վերցրել էինք սահնակներ և դահուկներ:Ես առաջին անգամ էի դահուկ քշում և շատ ոգեվորված էի, չնայած դրան շատ էի վախենում:Վախս հաղթահարեցի և դահուկ վարեցի:Շատ ընկնելու և հաճելի տանջանքներից հետո ես հասկացա,որ մինչեվ ֆինալ չէմ հասնի: Կեսից ետ  վերդարձա:Չնայած շատ կուզեի մինչև վերջ գնալ, բայց դա իմ ուժերից վեր էր,եթե ես մի անգամ էլ ընկնեի ինձ թվում է, ես տուն չէի վերադառնա:Շատ ուրախ օր էր,ես բացի դահուկից քշեցի նաև սահնակ:Այ իսկ սահնակը շատ հավես էր  իջնելը,պարզապես հերոսություն էր:Շատ ուրախ և էքստրեմով լի ժամանակ անցկացրեցի իմ ընկերների հետ: 



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...