среда, 3 мая 2017 г.

Եթե աստված ինձ շնորհեր


Ես սիրում եմ թափանցել մարդկանց ներսըհասկանալ ինչ կա նրանց հոգիներում:Նրանց ապրումները փոխանցեմ մյուսներին:Մարդկությանը պիտի հասնես անկեղծության,վստահության արժանանաս:Հասկանաս ինչով է ապրում նա:Դու կհասկանաս նրա լեզուն,թափանցելով ներս:

Եթե ինձ աստված այդ շնորհեր,ես շատերին կոգնեի,նրանց դուրս կհանեի ծանր հոգեբանական վիճակից:Այդ վիճակի մեջ են լինում մարդիկ,որ ինքնապան են լինում,կամ ուրիշներին են սպանում:Բայց չեն հասկանում ,որ շատ մեծ սխալ են գործում:Ես չէի թողնի,որ նրանք տանջվեն:Իմ մեջ մի այնպիսի ուժ լիներ,որ այդ ուժով լուսավորեի նրանց:Չէ որ այդ մարդիկ ծնվել են ապրելու,երջանիկ լինելու համար:Ես իմ աստվածային շնորհով մարդկանց ցույց կտայի,որ խավարը կվերջանա և լույսը մեզ կապրեցնի:Չէ որ մարդը ժպիտի ու լացի,հուսահատության պահին հիշում ու աղոթում է աստծուն: 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...