среда, 24 мая 2017 г.

Մայրենի

Առաջադրանքներ
24.05.2017
Տանը
Գտի՛ր որևէ առակ, որի գաղափարի հետ  լիովին համաձայն ես բացատրիր՛ ինչու՞։
ԱՂՑԵՍՆ ՈՒ ԽԱՂՈՂԸ
Քաղցած աղվեսը տեսավ խաղողի վազըկախ ընկած ողկույզներով և ուզեց դունչը հասցնել խաղողինբայցչկարողացավԵվհեռանալովինքն իրեն ասաց. “Դեռ խակ է”:
   Այդպես էլ որոշ մարդիկերբ հաջողության չեն հասնումքանի որ ուժ ու կարողություն չունենմեղքը գցում ենպայմանների վրա:
Ես համաձայն եմ այս առակի հետ,քանի որ շատ ճիշտ է նկարագրված:Կան մարդիկ,որ եթե չեն կարողանում հասնել ինչ-որ բանի,վատաբանում ու փնովում են այն:Ճիշտ խոսք է-եթե ձեռքը չի հասնում խնձորի ծառին,ասում են որդնած է:

Հետևյալ բառակապակցություններից -որդ ածանցով բառեր կազմի՛ր։
Հեծանիվ վարողը-հեծանվորդ
դիտելու առաքելություն ունեցողը-դիտորդ
դահուկով սահողը-դահուկորդ
մեքենա վարողը-վարորդ
լողով զբաղվողը-լողորդ
ճանապարհ գնացողը-ճանապարհոդ
գնումներ կատարողը-գնորդ
Կազմի՛ր նոր բառեր՝ հետևյալ բառերը որպես վերջնաբաղադրիչ օգտագործելով։
Առյուծ, ընկեր, ոսկոր, քար, պար, ուղի, դրամ, շար, օր

Ընձառյուծ,դասընկեր,մանաոսկոր,կարմրաքար,զուգապար,երկաթուղի,մանրադրամ,ոսկեշար,կեսօր

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...