четверг, 4 мая 2017 г.

Լավագույն երազանքը փակ աչքերով է



Երազելիս դու տեղափոխվում ես այլ վայր,այլ միջավայր,այլ շրջապատ:Տեսնում ես այն ինչ երազում ես:Մարդ երազելիս կարծես փոխվի:Երազելը ամոթ չէ,և ամեն մարդը իր երազանքը ունի, և ձգտում է հասնել իր իղձին:Սիրում եմ երազել,մայրս ասում է,որ ես երազկոտ մարդ եմ,չնայած դրան ես փորձում եմ հասնել իմ երազանքներին:Երազելը գեղեցիկ է,չնայած պետք չէ երազլով ապրել,քանի որ երազելով դուրս ես գալիս իրական կյանքից և գնում ես քո աշխարհը,որտեղ ամեն բան քո ուզածով է,մարդիկ բարի են,սուտը չկա աշխարհում և այլն:Աչքերդ փակում ես և տեղափոխվում քո մոլորակը:Երբ ազատ եմ լինում երազում եմ, այն ինձ կարծես հանգստացնի և մի քանի րոպեով կտրի խնդիրներից:Մարդը պետք է երազի,քանի որ երազելը մարդուն տրված ամենագեղեցիկ պարգևներից մեկն է:Եթե ունես երազանք,ապա այն պետք է նպատակի վերածես և ձգտես հասնել դրան:Եթե երազում ես ապա այն նաև կարող ես իրականացնել:Ատված տալիս է այնպիսի երազանքներ,որին դու կարող ես ձգտել և հասնել


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...