среда, 24 мая 2017 г.

Մտքերի ուժը


Մտքեր,մտքեր ու էլի մտքեր:Մտքերի հզորությունից գժվել կարելի է:Երբ աչքերդ փակ մտքերիդ ետևից ես գնում,այն քեզ տանում է ,ամենակախարդական,աշխարհ,որտեղ ինչ պատկերացնում ես կատարվում է:Մտքերը երբեմն իրականանում են:Պատահում է նաև,որ ինչ մտածես երազիդ տեսնում ես:Երբեմն ինձ թվում է,թե կարողանում եմ կադալ մարդկանց մտքերը, իսկ իրենք իմ մտքերը:Ես ու իմ ընկերուհիները իրար նման ենք մտածում,մենք բոլորս էլ խենթ ու խելառ մտքեր ունենք:Մտքերի ուժը դու կարող ես զգալ քո մաշկի վրա,քանի որ երբեմն ինչ մտածում ես այն էլ կատարվում է:Պետք չէ մարդկանց մասին վատ բաներ մտածել,քանի որ դա կարող է քեզ հետ տեղի ունենալ,չէ որ մտքերի ուժը հզոր է:Մտքի ուժով բժիշկը կարող է բուժել հիվանդներին,ոտքի կանգնեցնել քայլել չկարողացող մարդուն:Այն ուժը ,որ քո մեջ է կարող է օգնել հասնել բարձրունքի


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...