понедельник, 22 мая 2017 г.

«Ամենից երկար ճանապարհը»



Ամենից երկար ճանապարհը,դա կյանքի ճանապարհն է:Ճանապարհին հանդիպում ես տարբեր տեսակի մարդկանց,թե հավատարիմ թե քծնող,թե օգնող:Ձեռք ես բերում ընկերներ,որոնք քեզ համար շատ թանկ են դառնում:Ունենում ես փորձություններ,որոնք հեշտությամբ հաղթահարում ես,քանի որ ունես ընկերներ և հարազատներ:Հետո աշխատում ես քո սիրելի մասնագիտությամբ և հասկանում ես,որ շատ լավ է ունենալ մասնագիտություն,սիրել այդ մասնագիտությունը և ապրել դրանով:Շուտով հանդիպում ես քո երկրորդ կեսին,և նրա հետ անցնում եք ձեզ տրված բոլոր փորձությունները:Ունենում եք երեխաներ,և հետո, երբ արդեն մեծ եք լինում հասկանում եք,որ դուք ձեզ տրված կյանքը կարող էիք այլ կերպ ապրել:Մտածում եք ու հասկանում,որ կյանքի երկար ճանապարհը իր ավարտին է մոտենում և զղճում եք այն բաների համար,որոնք չեք արել,կամ արել էք այս կյանքում: 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...