понедельник, 15 мая 2017 г.

«Ուզում եմ, որ նա ապրի»


Ուզում եմ,որ իմ սիրեկի մարդիկ  հավերժ ապրեն,միշտ իմ կողքին լինեն:Մտածում ես, ու հասկանում,որ այդպիսի բան չի կարող լինել,քանի որ շատ կարճ է կյանքը և նրանք չեն կարող միշտ մեր կողքին լինել:Այդ պատճառով էլ,դու պետք է ամեն վարկյանը,ամեն րոպեն օգտագործես նրանց կողքին և գնահատես նրանց արածները:Պետք է նաև ժամանակը ճիշտ օգտագործես,որպեսզի կարողանաս նրանց հետ շփվել և կարոտտ առնել:Երբեմն նրանք ամբողջ օրը մեր կողքին են,սակայն դու միևնույնն է կարոտում ես նրանց:Զայրանում ես և ուզում ես,որ նա գնա և այլևս չվերդառնա,սակայն մի քանի վարկյան,րոպե անց հասկանում ես,առանց նրանց նույնիսկ մեկ ժամ չես կարող ապրել և ուզում ես նրան պինդ գրկել և ասաել,որ դու սխալ չես այլ ես եմ սխալ և խնդրում եմ ներիր:Հասկանում ես,որ նրանք են քեզ համար ամենակարևորը,որ դու պատրաստ ես նրանց համար տալ քո կյանքը:Ուզում ես նա ապրի հավերժ քո  կողքին,ապրի հավերժ քեզ հետ:




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...