среда, 5 апреля 2017 г.
воскресенье, 2 апреля 2017 г.
Պատմություն
Կոնստանտին Մեծ
305թ,Քրիստոնեությունից առաջ,հռոմը գրավեց ամբողջ աշխարհը:Ղեղավարում էին արևմտյան կողմում դիարտիկյան:Ուղեզ և արյուր կռիվներ էին անում:Հայրը տղային հռում է ուղարկում:Հայրը չէր ուզում որ հանդիպեր տղան մոր հետ, և Կունստանտինին ուղարկում է Հռոմ:Կոնստատինը սիրած աղջիկ ուներ,անունը Ֆաուստա էր:Հայրը հանում է ձեռքի մատանին,տալիս տղային,և ասում որ մի օր կպատմի մոր մասին:Կունարանտինը ճանապարհ է ընկնում:Ճանապարհին Կունստանտինը հարցնում է Հռոմի կարճ ճանապարհը,բայց նարա սխալ ճանապարհ է ցույց տալիս,և տարբեր կողմերից հարձակվում են նրա վրա:Ցենտուրյոնը վիրավորվում է, նրան գտնում են գյուղի մարդիկ և օգնություն են ցուցաբերում:Կունստանտինը հանդիպում է Ֆաուստային:Ֆաուստայի եղբայրը չէ սիորւմ Կունստանտինին:Ֆաուստայի հայրը համաձայնում է նրաանց ամուսնությանը,որ կարողանա Կունստանտինին կառավարել:Քրիստոնյաներին նեղում էին,սպանում:Քրիստոնյաներին, որոնք չէին հարմարվում իրենց կրոնին ,գցում էին առյուծների բերանը:Մի երեխայի էլ են գցում առյուծների մոտ,Կունստանտինը բարակնում է և իջնում է ու սպանում է այդ առյուծներին:Կունստանտինի ընկերները գալիս էին Լիվիայի հետևից,որի տանն էր նա մնում: Ցենտուրյոնը խնդրում է Կոնստանտինի փրկել այդ աղջկան:Կոնստանռինը մաքսիացիներից վերցնում է այդ աղջկան,իսկ ընկերն էլ Լիվիային հեռացնում է այդ վայրից:Կոնստանտինն ու Ֆաուտան ամուսնաում են,Կոնստանտինը իր մոր մատանին նվիրում էՖաուստային:Այդ գիշեր Ֆաուստայի հայրը գիշերը ,գալիս է և ուզում սպանել Կոնստանտինին,Բայց Կոնստանռինը բռնում է նրան, և Ֆաուստայի հայրը ինքն իրեն է սպանում:Կոնստանտինին կալանավորում են աելով, թե Ֆաուսատայի հորը ինքն է սպանել:
Լիվիային բռնում են,տանջում
և նա մահանում է:Մաքսեացիները նաև տանջում են Կոնստանտինի ընկերոջը բայց նա կարողանում
է փախնել:Մաքսեցիները նաև Կնսատնտինի մորն են գտնում:
Սկսվում է նոր մեծ
պատերազմ մաքսացինեի հետ: Կոնստանտինը կռվի ժամանակ սպանում է Ֆաուստայի եղբորը:Եվ
պատվով հաղթանակ տանում այդ կռվում:Կոնստանտինը վերջապես հանդիպում է մորը:
суббота, 1 апреля 2017 г.
суббота, 25 марта 2017 г.
Կենդանաբանական այգի
Մենք երեկ գնացել էինք կենդանաբանական այգի,այնտեղ մեզ ուղեկցում էր ընկեր Մանեն, նա մեզ պատմում էր կենդանիների մասին:Մենք շրջեցինք գազանանոցում, տեսանք կենդաիներին,որոշ կենդանիներ էլ ձմեռանոցում էին:Մեզ ասացին,որ մի քանի օրից կգան ձմեռանոցից:Լավ շրջելուց հետո նստեցինք ճաշեցինք, և շարունակեցինք մեր ճանապարհը դեպի օձերի մոտ:Այնտեղ մեզ պատմում էին օձերի մասին,պատմում էին թունավոր է արդյոք այդ օձը թե ոչ:Մեզ տվեցին ոչ թունավոր օձ,որպեսզի մենք նրան բռնենք բոլորն էլ բռնեցին երբ հերթը ինձ հասավ ես վերցրեցի օձը սկզբում սարսափեցի և այդ սարսուռից ձեռքերս դողաց և նրան վայր գցեցի, երբ եկրորդ անգամ բռնեցի,նորից չկարողացա բռնեմ և վայր գցեցի:Ես այդ վարկյանները երբեք չեմ մոռանա:Այդ հաճելի սաևսուռը,միշտ իմ հիշողության մեջ կմնա:Տուն վերդարնալուց երթուղայինում որոշեցինք խաղալ <<Դե խաղա>>ժամանցային խաղը:Այդ օրը շատ հաճելի և հագեցած օր էր ինձ համար:
Մարտյան նախագիծ Վիլյամ Սարոյան
Նախագծի նպատակը՝
* Ծանոթանալ Սարոյան ստեղծագործողին
* Ուսումնասիրել նրա պատմվածքները
* Վերհանել գաղափարական թաքնված շերտերը
* Ուսումնասիրել հերոսներին՝ որպես հավաքական կերպարների
* Հասկանալ յուրաքանչյուր հերոսին բնորոշ կերպարային հատկանիշները
* Ծանոթանալ Սարոյան ստեղծագործողին
* Ուսումնասիրել նրա պատմվածքները
* Վերհանել գաղափարական թաքնված շերտերը
* Ուսումնասիրել հերոսներին՝ որպես հավաքական կերպարների
* Հասկանալ յուրաքանչյուր հերոսին բնորոշ կերպարային հատկանիշները
Մասնակիցները՝
6-րդ և 7-րդ դասարանների սովորողներ
6-րդ և 7-րդ դասարանների սովորողներ
Ժամկետը՝ մարտի 20-31
Ընթացքը՝
* Ո՞վ է Վիլյամ Սարոյանը․անդրադառնում են կենսագրական որոշ տվյալների, որպեսզի հասկանանք ստեղծագործությունների բովանդակային յուրահատկությունները
* Սկսում ենք ընթերցել պատմվածքները․
* Կատարում ենք վերլուծություններ՝ վերհանելով ստեղծագործության հենասյուն հանդիսացող գաղափարը
* Ընտրում ենք որևէ պատմվածք, որը պետք է բեմադրենք
* Առանձին ուսումնասիրում ենք բոլոր հերոսներին
* Փորձում ենք առավելագույնս ճանաչել նրանց
* Սովորողներից ընտրում ենք հերոսներին
* Մշակում ենք խոսքերը
* Պատրաստում ենք բեմադրությունը
* Սկսում ենք ընթերցել պատմվածքները․
* Կատարում ենք վերլուծություններ՝ վերհանելով ստեղծագործության հենասյուն հանդիսացող գաղափարը
* Ընտրում ենք որևէ պատմվածք, որը պետք է բեմադրենք
* Առանձին ուսումնասիրում ենք բոլոր հերոսներին
* Փորձում ենք առավելագույնս ճանաչել նրանց
* Սովորողներից ընտրում ենք հերոսներին
* Մշակում ենք խոսքերը
* Պատրաստում ենք բեմադրությունը
Արդյունքը՝
Արդյունքում ունենում ենք պատմվածքների վերլուծություններ,
հերոսների՝ որպես հավաքական կերպարի նկարագիրներ և բեմադրություն:
հերոսների՝ որպես հավաքական կերպարի նկարագիրներ և բեմադրություն:
среда, 22 марта 2017 г.
Անձրևավորդեր և Ասկարիդներ
Անձրևաորդ, օղակավար որդերի տիպի սակավախոզանների դասի որդ։ Հայտնի է մոտ 1500 տեսակ։ Մարմինը երկարությունը՝ 30-150 սմ, կազմված է 80-300 օղակից: Գույնը բաց մոխրագույն է կամ կարմիր։ Մաշկը հարուստ է լորձնային հյութ արտադրող գեղձային բջիջներով և մշտապես խոնավ է։ Շարժվում է խոզանների օգնությամբ, որոնք անզեն աչքով անտեսանելի են և տեղադրված են մարմնի հատվածների կողքերին։ Ապրում է խոնավ հողերում։ Գիշերային կյանք է վարում, ցերեկը դուրս է գալիս միայն ուժեղ անձրևից հետո (այստեղից էլ անվանումը)։ Սնվում է բուսական մնացորդներով, գոմաղբով և այլն։ Երկս է, բազմանում է կոկոնի առաջացմամբ, որի ներսում ձվաբջիջը բեղմնավորվում է։ Արյունատար համակարգը փակ է։ Անձրևորդը իր շարժումներով փխրեցնում է հողը, նպաստում բուս, մնացորդների քայքայմանը։ Վնասակար է. խոզերի թոքաճիճվային հիվանդությունների փոխանցող է։
Ասկարիդներ պատկանում են, կլոր որդերի ընտանիքին։ Մարդու ասկարիդի մարմինն իլիկաձև է։ էգի երկարությունը 25-40 սմ է, արուինը՝ 15-25 սմ։ Բաժանասեռ է։ էգն օրական կարող է դնել մինչև 250 հազար ձու, որոնց հասունացումը տեղի է ունենում արտաքին միջավայրում։ Հայաստանում լայնորեն տարածված են ասկարիդ խոզերի , ասկարիդ հորթերի, ասկարիդ ձիերի, ասկարիդ թռչունների, ասկարիդ շների և ասկարիդ մարդու տեսակները։ Մակաբույծը զարգացման ընթացքում կատարում է լյարդաթոքային բարդ միգրացիա։ Ասկարիդի ինվազիոն ձվերը, սննդի կամ ջրի հետ ընկնելով մարդու օրգանիզմ, առաջացնում են թրթուր, որը թափանցում է աղիներ, ապա արյան հոսքով հասնում լյարդ, սիրտ, թոքեր,բրոնխներ և բերանի խոռոչ, երկրորդ անգամ ընկնելով մարսողական օրգաններ՝ դառնում է սեռահասուն մակաբույծ։ Մարդու ասկարիդոզի կանխարգելման նպատակով անհրաժեշտ է պահպանել անձնական հիգիենայի կանոնները, բնակչության շրջանում, հատկապես՝ դպրոցներում, հարուցչի կենսակերպի վերաբերյալ տանել բացատրական աշխատանքներ, քանի որ երեխաներն ավելի զգայուն են այդ ինվազիայի նկատմամբ։ Կենդանիները վարակվում են՝ կերի կամ ջրի միջոցով մակաբույծի ինվազիոն ձվերը ներս ընդունելով։ Վերը նշված կենդանիների գրեթե բոլոր ասկարիդ ունեն զարգացման միանման բարդ կենսակերպ։ Կենդանիների ասկարիդ խիստ ախտածին մակաբույծներ են, որոնք պատճառ են դառնում զանգվածային անկումների, մատղաշի աճի դանդաղեցման, մթերատվության և մթերքի որակի նվազման։ Գյուղատնտեսական կենդանիների և մարդու ասկարիդոզների բուժման համար կան բազմաթիվ պատրաստուկներ՝ ատազոլ ֆորտե, ալբեն, ալբենտազոլ, նիլվեպ, կաբենդազոլ և այլն։
вторник, 21 марта 2017 г.
Հանրահաշիվ
Ոչ ստանդարտ խնդիրներ
1)Վառվում էր 10 մոմ: Դրանցից երեքը հանգցրին: Քանի՞սը մնաց:
10 մոմ
2)Երկու ընկեր դաշտ գնացին և հավաքեցին 100 սունկ: Ոգևորված ընկերների «ավարով»` անմիջապես դաշտ գնացին նաև մյուս 4 ընկերները: Քանի՞ սունկ կբերեն նրանք:
Լուծում չունի
3)Բույսի ցողունի բարձրությունը 1 մետր է: Վաղ առավոտյան, ցողունի հիմքից (գետնից) նրա երկայնքով սկսեց բարձրանալ թրթուռը. ցերեկը բարձրանում էր 4 դմ, իսկ գիշերը իջնում էր 3 դմ և այդպես ամեն օր: Քանի՞ օր հետո թրթուռը կհասնի ցողունի գագաթը:
6-կես օրում
4)Գերան կտրող մեքենան 10 մետրանոց գերանից 1 մետր երկարությամբ կտորն առանձնացնում է 12 վայրկյանում: Այդ գերանից 5 մետր երկարությամբ կտորն առանձնացնելու համար որքա՞ն ժամանակ կպահանջվի:
12 վայրկյան
5)Առաջին հարկից քանի՞ հարկ պետք է բարձրանալ 7-րդ հարկը հասնելու համար:
6 հարկ
6)Վանդակում կա երեք ճագար: Ինչպե՞ս ճագարները բաժանել երեք ընկերների միջև, որ նրանցից յուրաքանչյուրն ստանա մեկ ճագար և և մեկ ճագար էլ մնա վանդակում:
Երեքից մեկը վանդակի տերն է
7)Ձիերի եռյակն անցավ 24 կմ: Քանի՞ կմ անցավ յուրաքանչյուր ձին:
4 կիլոմետր անցան բոլոր ձիերը
8)Տարվա քանի՞ ամիս ունի 28 օր:
բոլոր ամիսներն էլ ունեն 28 և ավելի օրեր
9)Իմ ձախ կողմի գրպանում այնքան դրամ էր, որքան` աջ գրպանում: Ես ձախ գրպանից 100 դրամանոց մետաղադրամը տեղափոխեցի աջ գրպանս: Դրանից հետո աջ գրպանում քանի՞ դրամ ավելի եղավ, քան ձախ գրպանում:
200 դրամ
10)Դա պատահեց ռեստորանում: Սեղաններից մեկի շուրջը նստած էին երկու հայր և երկու որդի: Նրանք ճաշկերույթի ընթացքում կերան 3 խնձոր: Մեկ այլ սեղանի շուրջը նստած էին երեք հայր և երեք որդի, որոնք կերան 4 խնձոր: Ինչպե՞ս կարող է դա պատահել, եթե հայտնի է, որ նրանցից յուրաքանչյուրը կերել է ճիշտ մեկ խնձոր:
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Մեծերը Թումանյանի մասին
Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...
-
Իմ կարծիքով աշխարհում չկա այնպիսի մարդ , որ իր մորը չսիրի : Մարդը աշխարհի ամենալավ , ամենաբարի և ամենագեղեցիկ էակն է : Ե...
-
Այս ստեղծագործությունը աշխարհի, լավ ու վատի, ճիշտ ու սխալի մասին մեզ ցույց է տալիս կյանքում պատահած դժվարությունների, անարդարությ...
-
Պատրաստում ենք Գյումրեցու հետ Երևանյան թե Գյումրու շուկա մտնելիս Լեննա Գ անցին երբեք չի առնի գազար, նա հաստատ կառնի կա՛մ գՅազար , կա՛մ փո...