Նախագծի նպատակը՝
* Ծանոթանալ Սարոյան ստեղծագործողին
* Ուսումնասիրել նրա պատմվածքները
* Վերհանել գաղափարական թաքնված շերտերը
* Ուսումնասիրել հերոսներին՝ որպես հավաքական կերպարների
* Հասկանալ յուրաքանչյուր հերոսին բնորոշ կերպարային հատկանիշները
* Ծանոթանալ Սարոյան ստեղծագործողին
* Ուսումնասիրել նրա պատմվածքները
* Վերհանել գաղափարական թաքնված շերտերը
* Ուսումնասիրել հերոսներին՝ որպես հավաքական կերպարների
* Հասկանալ յուրաքանչյուր հերոսին բնորոշ կերպարային հատկանիշները
Մասնակիցները՝
6-րդ և 7-րդ դասարանների սովորողներ
6-րդ և 7-րդ դասարանների սովորողներ
Ժամկետը՝ մարտի 20-31
Ընթացքը՝
* Ո՞վ է Վիլյամ Սարոյանը․անդրադառնում են կենսագրական որոշ տվյալների, որպեսզի հասկանանք ստեղծագործությունների բովանդակային յուրահատկությունները
* Սկսում ենք ընթերցել պատմվածքները․
* Կատարում ենք վերլուծություններ՝ վերհանելով ստեղծագործության հենասյուն հանդիսացող գաղափարը
* Ընտրում ենք որևէ պատմվածք, որը պետք է բեմադրենք
* Առանձին ուսումնասիրում ենք բոլոր հերոսներին
* Փորձում ենք առավելագույնս ճանաչել նրանց
* Սովորողներից ընտրում ենք հերոսներին
* Մշակում ենք խոսքերը
* Պատրաստում ենք բեմադրությունը
* Սկսում ենք ընթերցել պատմվածքները․
* Կատարում ենք վերլուծություններ՝ վերհանելով ստեղծագործության հենասյուն հանդիսացող գաղափարը
* Ընտրում ենք որևէ պատմվածք, որը պետք է բեմադրենք
* Առանձին ուսումնասիրում ենք բոլոր հերոսներին
* Փորձում ենք առավելագույնս ճանաչել նրանց
* Սովորողներից ընտրում ենք հերոսներին
* Մշակում ենք խոսքերը
* Պատրաստում ենք բեմադրությունը
Արդյունքը՝
Արդյունքում ունենում ենք պատմվածքների վերլուծություններ,
հերոսների՝ որպես հավաքական կերպարի նկարագիրներ և բեմադրություն:
հերոսների՝ որպես հավաքական կերպարի նկարագիրներ և բեմադրություն:
Комментариев нет:
Отправить комментарий