понедельник, 11 февраля 2019 г.

Կարդում ենք Տերյան

Վահան Տերյան բանաստեղծություններ
Հունվարի 6-ին առբաժնի միջոցով հրավիրվեց կոնսիլիումբաղկացած 3 բժշկիցԲժիշկներն ասացինոր ոչինչ անել հնարավոր չէ և պետք է րոպե առ րոպե սպասելվախճանինԼույս 7-ի ամբողջ գիշերը չքնեցմի քանի անգամ խնդրեց իրեն հագցնելև նստեցնել բազկաթոռինԲայց 5 րոպե անգամ չէր կարողանում նստելՁեռքերն ուոտքերը սառչում էինև խնդրում էր դրանք շփելիսկ ինքը հանգիստ էրՀարցնումէրի՞նչ եմ ես կարծումու՞մ համար է ավելի դժվարնրա՞որ մեռնում էթե՞հարազատներիոր մնում են… Միայն ասում էրորքան հնարավոր է շուտ գնանքՄոսկվա
… Առավոտյան ես գնացի հաջողացնելու մեր մեկնումըՎերադարձանա խնդրեցբժիշկ հրավիրել… Գնացի այն ռազմա-սանիտարական գնացքի բժիշկին բերելուորով մենք Սամարայից եկել էինք (գնացքը դեռ կանգնած էր Օրենբուրգ-1-ում, 9 վերստ հեռու): Երբ մենք մեկ ժամից հետո եկանքնրա զարկերակը գրեթե չէր խփումսակայն ֆելդշերին նա ճանաչեց և շատ ուրախացավԵրբ սրսկում էինքնա խոսումէր ու հարցնում. «Կարելի՞ է անվերջ սրսկել և այդպիսով կյանքը երկարացնելդարձյալ մեկ շաբաթով
Կամֆորայից հետո երկու ժամ դեռ գիտակցությունը տեղն էրԽնդրեց հանգիստնստել իր մոտ և լաց չլինել ու չվազվզելԱյն ժամանակ ես դեռ չէի հասկանումոր դամահ է…»:
Անահիտ Շահիջանյան

«Տերյանի վերջին խոսքերը.
— Ու՞ր է իմ պայուսակըԵս ընկնում եմ…»
Սաքո Սուքիասյան

«… Թաղեցին Տերյանին այնպեսինպես խնդրել էր նա իր բանաստեղծության մեջ` «Ինձ թաղեքերբ վերջին վերջալույսն է մարում», հունվարյան կարճ օրվա վերջումերեկոն իջնելուց առաջՇատ հայեր էին եկելնրանք ծաղիկներ էին բերելայնամենըինչ կարելի էր ճարել ձմեռային քաղաքումՀավաքվել էին նաև ինձ անծանոթմարդիկբանակի շտաբիցնահանգգործկոմիցհարևան տների բնակիչներըռուսներթաթարներլեհերԵս գերեզմանոց չգնացիհոգեհացի էր պետքպատրաստվելիսկ առանց տանտիրուհու այդպիսի գործերում յոլա չես գնաԲայցինձ հետո պատմեցինոր այնտեղ էլ ամեն ինչ այնպես էր եղելինչպես կտակել էրժամանակին բանաստեղծը. «Ինձ անխոս թաղեցեք…»:
Մարգարիտ Վեքիլյան


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...