воскресенье, 13 октября 2019 г.

ԵԹԵ ՉԼԻՆԵՐ ՀԱՄԱՑԱՆՑԸ


ԵԹԵ ՉԼԻՆԵՐ ՀԱՄԱՑԱՆՑԸ

Նայի՛ր տեսանյութը:

Ի՞նչ ես կարծում, դու նմա՞ն ես տեսանյութի հերոսներին:


Իմ կարծիքով տեսանյութը նման էր յուրաքանչյուր մարդու,ինչպես նայև ինձ։

Արդյո՞ք ճիշտ ես համարում, որ կարելի է անընդմեջ ու անընդհատ նայել համակարգչին կամ հեռախոսին:

Ոչ իհարկե, ճիշտ չէ անընդհատ համակարգչին կամ հեռախոսին նայել, սակայն լինում է այնպես,որ քո դասերը կամ աշխատանքը համակարգչով է, և դու այսպես թե այնպես պետք է անընդհատ օգտագործես այն։

Անձամբ դու, քո կարծիքով, կախվածություն ունե՞ս համակարգչից, թե ոչ:

Իմ կարծիքով ես ունեմ կախվածություն գամակարգչից,հեռախոսից։Լինում է որ չեմ կարողանում նույնիսկ մեր րոպե կտրվել հեռախոսից։

Փորձի՛ր գրավոր բացատրել տեսանյութի վերնագիրը: Քո կարծիքով, ինչո՞ւ է տեսանյութը վերնագրված «Եթե չլիներ համացանցը»:

Տեսանյութի վերնագիրը պայմանավորված է նրանով, որ եթե համացանցը չլիներ, կյանքը անհետաքրքիր կլիներ: Սակայն պետք չէ մոռանալ նաև շրջապատի, ընկերների մասին:

Իմ կարծիքով վերնագիրը պայմանավորված է նրանով,որ եթե համացանցը չլիներ մեր կյանքում մենք շատ ձանձրալի կապրեինք,չէին կարողանա շփվել մեզ համար հարազատ, բայց մեզանից հեռու գտնվող մարդկանց հետ։Այնինչ համացանցը մեզ հնարավորություն է տալիս տեսնել նրանց։ Սակայն որքան էլ  համացանցը մեզ գրավի չպետք է մոռանանք ռեալ շփման մասին,դա ևս շատ կարևոր է։

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...