суббота, 10 марта 2018 г.

Մի բուռ տիեզերք

Մի բուռ տիեզերք


Մայր մի բառ,բայց այդ մի բառի մեջ կա մի ողջ ջերմություն, կա մի ողջ տիեզերք:Մայրը ամենալավ ընկերն է,ամենալավ խորհրդատուն,նրա մեջ կարող ես գտնել մի ողջ կյանք: Մայրը մի սուրբ է,որին պետք է սրբացնես: Պետք է մայրիկիկդ սիրերս ու հարգես, քանի որ այս կայքնում միային ծնողներդ են քո մասին իրոք մտածում:Միայն նրանք են քո կողքին լինում և ուրախ , և թե տխուր պահերին:Մայրս կարծես արևի դեմ մի ճրագ լինի:Երբ տխուր եմ լինում այդ ճրագն է ինձ ուրախացնում, նա է ինձ սատար կանգնում:Նա է իմ մթության միջի միակ լուսինը:Նա է իմ խավարի միակ ճրագը, լույսը: Մի նեղացրեք մորը երբեք,նա շատ սուրբ է, նա մեզ միշտ ներել է, մեր ամեն արած սխալը մեզ բացատրել է ու ներել:Եվ ինչպես ասում է ` Օ.Բալզակը Մոր սիրտն անդունդ է, որի խորքում միշտ ներում կգտնվի:
Եղիշե Չարենց` Զավակներ շատ կունենաս, բայց մայրը մեկն է:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...