вторник, 3 марта 2020 г.

Կոնֆլիկտներ

Կոնֆլիկտները մարդկանց կյանքի մի մասն են կազմում։ Կոնֆլիկտները առաջանում են հնի ու նորի, վատի ու լավի, նպատակների, հետաքրքրությունների բախման հետևանքով։ Մարդը չի կարող իր կյանքում միշտ խուսափի կոնֆլիկտներից, դրանք անխուսափելի են։
Ես ինձ համարում եմ կոնֆլիկտային մարդ, ինչը շատ վատ է։ Տաքրյուն և կռվարար եմ, ամեն բանից կարող եմ կոնֆլիկտային իրավիճակ ստեղծել։ Շատ հաճախ հասկանալով որ սխալ եմ , միևնույնն է շարունակում եմ վիճել։ Ըստ իս՝ այս բնավորության գիծը շատերի մոտ տարիքային է , սակայն կան մարդիկ որոնց մոտ այն հիմանակն է։ Նրանք խոլերիկներն են։ Ես ևս խոլերիկ եմ ,և այդ պատճառով ինձ հետ դժվար է ընկերություն անելը, շբվելը։

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...