суббота, 30 января 2021 г.

Օրինակ նմանակելու համար

 Աղբյուրը` - https://pritchi.ru/id_78089538

Ճգնավորը հեռվից դիտում էր բազեյին։  Թռչունը մի կտոր միս բերեց իր բույնը, և սկսեց իր բոլոր ձագերին կերակրել նաև այլ կենդանու ձագեր կային այդ բույնի մեջ որոնք վիրավոր էին, նրանց ևս կերակրեց։  Սկզբում ճգնավորը շատ զարմացավ, որ բազեն հոգ էր տանում փոքրիկ ձագերի մասին որոնք իրենը չէին, իսկ հետո նա մտածեց. «Աստված ինձ նշան տվեց. Նա նույնիսկ վիրավոր ձագերին չթողեց միայնակ, այլ սովորեցրեց գիշատիչ թռչունին հոգ տանել մեկ այլ տեսակի պատկանող դժբախտ արարածի մասին, քանի որ նա ամբողջ աշխարհում հոգացողություն չունի: Սա նշանակում է, որ Աստված յուրաքանչյուր արարածի տալիս է իր պահանջածը: Եվ մենք այնքան զբաղված ենք ինքներս մեզնով: Դե, մենք պետք է դադարենք անհանգստանալ: Աստված ցույց տվեց, թե ինչ պետք է անեմ. Այլևս չանհանգստանալ սնունդ ստանալու համար: Աստված իր երեխաներից ոչ մեկին չի թողնի, ինձ էլ չի թողնի »:


Նա այդպես էլ վարվեց. Նա նստեց անտառում ծառի տակ և աղոթեց միայն երեք օր և երեք գիշեր ՝ առանց փշրանք բերանում: Ի վերջո, ճգնավորը այնքան ուժասպառ եղավ, որ նույնիսկ ձեռքերը երկինք չկարողացավ բարձրացնել, ու ուժասպառությունից նա քուն մտավ: Երազում նրան հայտնվեց մի հրեշտակ, դժգոհ նայեց նրան ու ասաց.
«Ձեզ, իրոք, նշան են տվել, բայց որպեսզի բազենաք օրինակով:



Հիսուսը հարցրեց.

- Ի՞նչ եք կարծում, այս երեքից ո՞վ պարզվեց, որ ամենամոտ մարդն է, ով ընկել է ձեռքերը
  թալանչիներ

- Մեկը, - պատասխանեց փաստաբանը, - ով ողորմեց նրան:

Հետո Հիսուսն ասաց նրան.

- Գնա և արա նույնը

Մեզ համար շատ հեշտ է գտնել այն մարդկանց շարքում, ովքեր ցանկանում են ինչ-որ բան ստանալ: Բայց Հիսուսն ասում է, որ մենք պետք է տանք:


пятница, 18 декабря 2020 г.

Առաջին շրջանի ամփոփում գրականություն և հայոց լեզու

 Այս կիսամյակ  մասնակցել եմ հայոց լեզվի ֆլեշմոբերին, մի շարրք նախագծերի և կատարել եմ տնային առաջադրանքներ: Իսկ այստեղ կարող եք տեսնել Հայոց լեզվի և Գրականության մնացած առաջադրանքները: 

Իսահակյանական օրեր

Կոմիտասյան օրեր

Մուշեղ Գալշոյան

Արա գեղեցիկ և Շամիրամ


Առաջին ուս. տարվա հաշվետվություն

Արդեն 11 տարի է սովորում եմ այս դպրոցում։ Արդեն 11 տարի է սովորում եմ ՛՛Մխիթար Սեբաստացի՛՛ կրթահամալիրում: Ավագ դպրոցում ընտրել եմ 3 հիմնական առարկա։Դեռ չեմ կողմնորոշվել ապագա մասնագիտությանս հարցում ։ Դպրոցի շնորհիվ ձեռք եմ բերել շատ ընկերներ տարբեր վայրերում ։Ներքևում նշված լինկերում կարող եք տեսնել այս կիսամյակի արված աշխատանքները։

 Հայոց լեզու 

Գրականություն

Էկոլոգիա

Պատմություն


вторник, 15 декабря 2020 г.

Խղճուկ արաբը

Վիլյամ Սարոյան

Խղճուկ արաբը

 Պատմվածքը մեծ սիրո և կարոտի մասին է հայրենիքի հանդեպ։ Խոսրով քեռին և արաբը որը խեղճուրակր էր ընկերներ էին։ Արաբը ամեն օր գնում էր Խոսրով քեռու տքւն նրան ընկերակցելու և եկավ ժամանակ երբ արաբը այլևս նրա տուն չէր գնում ։ Որոշ ժամանակ անց Խոսրով քեռին իմացավ որ արաբը մահացել է։ Քեռու համար դժվար էր գիտակցել որ մահացել է իր ընկերը, քանի որ նա մահացել էր առանց իր որդիներին մի վերջին անգամ գրկելու և համբուրելու, առանց նրանց սերը վերջին անգամ զգալու։Նա մահացել էր օտար հողում, կարոտ մնալով իր հայրենիքին ։

Կարծում եմ երկուսն էլ շատ էին սիրում իրենց հայրենիքը, երկուսն էլ տխրում և կարոտում էին իրենց հայրեինքը։ Նրանք լուռ էին , սակայն նրանց աչքերը երկար զրուցում էին, պատմում էին միմիյանց իրենց կարոտի և սիրո մասին, պատմում էին իրենց միակ հայրենիքի մասին։ 

Վիլյամ Սարոյան

 Վիլվետե շալվարը

Վիլիամ Սարոյանը այս պատմվածքում խոսում էր մի շալվարի մասին որը նրան տվել էր իր քեռին, դա նրա ամենասիրած շալվարն էր։  Հեղինակը ծանր էր տանում այն բանը որ նրան ինչոր մեկը կարող է խղճալ, նրա աղքատ լինելու պատճառով։ Տառապանքները և շալվարը նրան օգնեցին, որ կարողանա առաջ գնալ,  հասնել բոլոր նպատակներին։ Կարծում եմ Սարոյանի ասելիքը այն էր` որ միշտ շարունակել անկախ ամեն ինչից առաջ գնալ, լինել ուժեղ չկոտրվել։ Չէ որ հիմա կարևորը արտաքինն է հասարակության համար՝ արտաքինը դատելը, ձեռք առնելը։

Չարլի Չապլինի նամակը իր դստերը

 Կարդալով Չապլինի նամակը իր դստերը կարող եմ ասել,որ նա շատ հոգատար հայր էր։Նա վախենում էր,որ իր հրաշալի աղջիկը կարող է դառնալ այն մարդկանցից ովքեր իրենց ամենքից վեր էն դասում։Չարլին խրատում էր աղջկան իր կյանքի փորձով։Նրա նամակը շատ խորհելու տեղիք է տալիսչէ որ այն ամենը ինչ որ նա ասում էր իր աղջկան դա մեր բոլորիս կյանքն է։ Նա իր աղջկա և մեր համար պարզ էր դարձնում կյանքի,մարդկանց իրական արժեքները։ Նա իր աղջկան խրատում էր,որ սիրտը ոսկով չվաճառի,քանզի ամենամեծ ոսկին դա արևն է ։Չարլին ասում էրոր հանուն արվեստի բեմի վրա կարելի հայտնվել նաև մերկբայց այնտեղից պետք է վերադառնալ հագնվածՆա կարծում էրոր աղջկա մերկ մարմինը կպատկանի միայն նրան,ով կսիրի նրա մերկ հոգին։


Ես չեմ եղել հրեշտակ,բայց որքան կարողացել եմ փորձել եմ լինել մարդ...

воскресенье, 6 декабря 2020 г.

Հրդեհ

 Հրդեհը այրման անվերահսկելի պրոցես է, որն ուղեկցվում է նյութական արժեքների ոչնչացմամբ և վտանգ է ներկայացնում մարդկանց կյանքի և առողջության համար։ Այրման առաջացման համար անհրաժեշտ է նույն տեղում միաժամանակ երեք պայմանի առկայություն այրվող նյութ փայտ, թուղթ, կերոսին, բենզին, օքսիդիչ` հիմնականում օդի թթվածնի և բոցավառման աղբյուր կայծ, խարույկ։ Պայթյունը մեծ քանակությամբ էներգիայի անջատումն է, սահմանափակ ծավալում կարճատև ժամանակահատվածում:

Պայթյունի խոցող գործոններն են օդային և ջերմային հարվածային ալիքը, պինդ մարմինների թռչող բեկորները և այլն։ Բնակարաններում հրդեհների և պայթյունների մեծ մասի ծագման պատճառները կապված են բնակչության և հատկապես երեխաների կողմից էլեկտրասպառիչ և գազասպառիչ կենցաղային սարքերի շահագործման տարրական կանոննորի խախտման հետ։

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...