суббота, 22 сентября 2018 г.

Հայացքների անդունդ


Լրացուցիչ առաջադրանք
Հայացքների անդունդ
Դեմքեր , դեմքեր , դեմքեր ։ Այնքան հայացքներ կան , որոնք հետապնդում են ինձ ։ Գժվել կարելի է այդ դեմքերին նայելիս ։ Մարդկանց հայացքներ , որոնք դատապարտում են քեզ ու քո տեսակը ։ Նրանք անդադար քննարկում են քեզ , բայց ոչ ես չեմ նեղվում դրանից , քանի որ մարդիկ չունեն իրենց կյանքը և իմ կյանքը ավելի հետաքրքիր է նրանց համար ։ Կան հայացքներ , որ այնպիսի սառնությամբ են նայում քեզ , որ ամռան կեսին քեզ թվում է թե ցուրտ ձմեռ է , նրանց հայացքներից սկսում ես ողջ մարմնով փշաքաղվել , դողալ , մրսել։ Բայց կամ մարդիկ , որոնց հայացքները այնքան ջերմ են , կարծես արևի շողեր լինեն ։ Երբ նայում ես նրանց այնքան ջերմություն ես զգում նրանց կողմից , որ թվում է թե հիմա հիմա տաքությունից կայրվես ։ Բայց ավելի լավ է տաք հայացքից այրվել , քան մրսել սառը հայացքում ։



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...