понедельник, 10 сентября 2018 г.

Հայոց լեզու



Հայոց լեզու

3.Տրված զույգ նախադասություններն իրար միացրու և, ու կամ շաղկապներից մեկով և բացատրիր , թե երկրորդ նախադասության մեջ ընդգծված բառը որ դեպքում է դուրս գալիս։

Աղվեսը մի թուղթ գտավ , և այդ թուղթը տարավ գայլին։
Թագավորը ժլատ ու աչքածակ մարդ էր , և հրամայեց , որ կարասը իրեն տան։

Կղզին լճի հարավ - արևելքում էր ։ Եվ լճի հյուսիսային ափից տարբերվում էր թե բուսականությամբ , թե կենդանիներով ։

Խեղճ կապիկը պիտի վարժվի նեղլիկ վանդակին ։ Ու անընդհատ պիտի փորձի դուրս պրծնել այդտեղից ։

Զինվորը իջեցրեց բացովի կամուրջը չոր փոսի վրայով անցնելով և մոտեցավ կոճղերին ։

Մառախուղի միջից նախիրն էր մեզ ընդառաջ գալիս ։ Եվ մեքենան արգելակեց ։

Կապիկը կես ժամում խժռեց իմ բերած բանանները ։Եվ , մեր միջև կարծես թե բարեկամություն հաստատվեց ։
Որպես խայծ , վանդակի մեջ ես ամենագայթակղիչ բանանները կդնեմ։ Ու նրան համոզելու համար տերն առաջինը կմտնի վանդակը։

6. Ինչ կանեիր եթե ժամանակի մեքենա ունենայիր, որը կարողանար անցյալիդ ցանկացած պահը տեղափոխել։

Եթե ես ժամանակի մեքենա ունենաի , ետ կգնայի իմ մանկություն , նորից կապրեի այդ ուրախ և հաճելի պահերը ։ Ես իմ անցած պահերից ոչինչ չէի փոխի , քանի որ իմ կարծիքով իմ կյանքը ինդեալական է ընդացել և ընդանում ։ Պարզապես ես ավելի շատ ժամանակ կանցկացնեի այն մարդկանց հետ , որոնց շատ եմ սիրում , բայց այլևս չեմ կարող նրանց տեսնել ։

7.Անգույն-գունատ, անբախտ-դժբախտ,անգետ-տգետ,անշնորհք-անդուրեկան,անարդյունք-անարդյունավետ,անօրեն-այլահավատ,անձև- տձև:



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...