воскресенье, 5 мая 2019 г.

Բլեյան բաց ցանց

Բլեյան բաց ցանց
Սովորողի, ուսուցչի  ամենօրյա ուսումնական աշխատանքի մեջ գնահատման համակարգ պիտի ունենանք,  որպեսզի արդյունքները տեսնի ու գնահատի ամենաբարդ համակարգը՝ ծնողը, հասարակությունը: Հենց բլոգային ուսուցումը, յուրաքանչյուր սովորողի, յուրաքանչյուր ուսուցչի, ծնողի երգն ու ամենօրյա պարը  այդ մասին են վկայում:
Նայե՛ք, տեսե՛ք այդ գործունեությունը, ինչո՞ւ եք մեզ պարտադրում պետական կրթական ծրագրի անգիրները, քննությունները, որ ի՞նչ.  փակվե՞նք, չլինե՞նք, որ ցանցը չաշխատի՞, չտարածվի՞: Ինչո՞ւ եք դա անում, մենք բոլորս իրավահավասար ենք:  Մենք ինչ -որ մի շրջան հանդուրժել ենք, բայց այս երեսուներորդ տարում, այս փոփոխությունների շրջանում եկե՛ք, մեզ ազատե՛ք դրանից, եկեք խնդրեմ այստեղ՝ բլոգ-սովորողով բաց հասարակություն, դարձե՛ք մեզ գնահատողներից մեկը:
Կա արդեն սովորողը, կա ծնողը, ծնողի գնահատականը, կա  բաց հասարակությունը, էլ ի՞նչ եք ուզում: Եվ  վերջապես կա սովորողի ընտրած ճանապարհը:
Ուսումնական գործի կազմակերպման մեջ Հայաստանում, էլի առաջինը՝ որպես ցուցանիշ, մենք բերեցինք կրթության մասին օրենքով երաշխավորված ուսուցման եղանակներ, որովհետև ուսուցում իրականացնում են բոլորը, իսկ հեռավար ուսուցում, եթե իրականացնում են, ապա դա ուրիշ հաստատություններ են անում: Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիըը 3 տարի առաջ գնաց այդ բանին և օգտվելով կանոնադրությամբ որոշված իր իրավունքից՝ սկսեց իրականացնել հեռավար ուսուցում:
Սա սովորողին շատ հարմար ձև էսա վերացրեց և՛ կեղծիքըթղթեր հավաքել- սարքել-ներկայացնելը, և՛ կոռուպցիան: Երեխան ընտանիքի հետ ստիպված էմեկ ամիս բացակայելԵվ  դրա համար պետք է քծնեն ստորանանկոռուպցիոնդրսևորումներ լինենինչ է,  թե դպրոցը ասում է՝ կհեռացնեն։ Ուսուցումը չի դառնում սովորողի գործը: Կրթության մասին օրենքըոր այսբազմաձևությունը մտցրեցուզեց, որ այն  սովորողիառանձնահատկություններին համապատասխան լինի։ Եթե ընտանիքը Երևանում է, ինչո՞ւ պիտի սովորողը չուզի այս գրավիչ միջավայրում սովորել: Իսկ եթե ընտանիքը ստիպված օգտվում է իր տեղաշարժի իրավունքից, միքանի ամսով կամ տարով հայտնվում է այլ երկրումնա ինչո՞ւ  պետք է չզգապետության աջակցությունը։ Ինչպե՞ս  կարող է կրթությունը ընդհատվելերբոր մարդը օգտվում է տեղաշարժի իր իրավունքից, իր հնարավորությունից։Հեռավար ուսուցման   մեր տարիների փորձըոր մենք օգտագործում ենքտնային աշխատանքի կազմակերպման ձևի մեջ, շատ արագ ընդունվեց  մի խումբ  սովորողների կողմից: Մեր երեխաները չեն ուզում ֆիզիկական այդշփումը փոխարինել , որովհետև ուսումը նաև շփման հմայք է, և պարզ էորսեբաստացիները առողջ մարդիկ են, և  նրանք չեն կարող չօգտվել այդհնարավորությունից։ Հեռավար ուսուցումընախագծերով ուսուցումը, ծեսերովճամփորդությամբ ուսուցումը , ուսումնական ճամբարները ուսուցմանայլընտրանքային ձևեր են: Ուսուցման ձևերորոնք պետական կրթականծրագրով եթե կան էլ, դրանք ուղղակի միջոցառումներն են։ Մեզ մոտ կաօրացույցուսումնական պարապմունքի նույնքան ընդունելի ձևորքան դասը:Այն,  որ ասում են դասպատկերացնում են ինչ-որ փակ տեղինչ-որ առարկայից45 րոպեով, ինչպես կասեր Ջանի Ռոդարին, «պորցիաներով» գդալ-գդալ  ճաշիփոխանցումըԴա ուրիշ է  հեղինակային կրթական ծրագրումկրթական ցանցում։
Մենք խոսում ենք նոր ուսուցչի մասին: Ուսուցիչ, որ, ասում են, իր գործի տերն է, հեղինակըբայց էդ ուսուցիչը կրթության բովանդակության, դասընթացի,նախագծիկրթական փոխանակմանճամփորդության  բովանդակությանմշակողը պետք է լինի,  և դա հեշտ գործ չէ։ Ինչո՞ւ:  Որովհետով պետական կրթական ծրագրով աշխատող ուսուցչին էդ  բոլորը տրված են  ինչ -որ դասագրքերի, ուղեցույցների, ինչ -որ պլանների, կամ ինչ -որ ժամերի  ձևով, և նրանց վերապահված է  միայն կատարումը: Էս դեպքում ուսուցիչը պետք է կատարի մշակումներ: Ուսումնական պլանից սկսած՝ ուսումնական կարգեր, կազմակերպումներ, ուսումնական պարապունքի ձևեր, ուսուցման բովանդակություն, էլեկտրոնային գրականություն, նաև  ստուգման, ինքնաստուգման բազում ձևեր: Եվ այս բոլորը պահանջում է մանկավարժական աշխատող, նոր մանկավարժական աշխատող: Պետական կրթական ծրագիրը սնվում է  բուհերից, որտեղից այդպիսի ուսուցիչներ են գալիս,  այդպիսի կազմակերպման ձևի սովոր, և մենք պետք է  բաց համակարգ ստեղծենք, որպեսզի այն շրջանավարտը, որը  սովորական մարդ է  և ունի իր բարձրագույն կրթությունը, մեր մանկավարժական կրթությունը ստանա  շփման միջոցով, և այդ շփման ձևերը գտնված են արդեն. մուտքի ճամբարներ են դրանք կոչվում, ամենամսյա վերապատրաստումներ, հանրապետության մանկավարժական աշխատողների հետ զրույցներ, բլոգներ, կամավորական աշխատանքներ, հունիսյան, հունվարյան ճամբարներ,ճամբարներ՝  ամենատարբեր գործառույթներով: Դուք չեք հավատա, ամենաշատ ուսուցիչ տարվա ընթացքում ընդունում ենք մենք, դա փաստ է: Ես միայն վերջում եմ ծանոթանում, երբ որ պետք է պայմանագիրը ստորագրեն. որևէ ձևով իմ ճաշակը, իմ թուլությունը չեն կարող ազդեցություն ունենալ, որովհետև ընթացակարգը անցնում է, երբ որ ինքը ներառված է, արդեն գործում է կրթահամալիրում որպես մասնագետ, կապ չունի՝ երկարօրյայի մասնագետ, դասղեկ, դաստիարակ, թե ինչ-որ դասընթացի ղեկավար՝ մայրենիի կամ բնագիտության, կրթահամալիրի տնօրենը՝ որպես գործատու, սահմանված կարգով ձևակերպում է: Այս բաց համակարգը ազատ հնարավորություն է տալիս սովորական  մարդուն ազատ, անընդհատ աշխատանք փնտրել:  Եվ  մենք շարունակելու ենք այս աշխատանքը, որը հնարավորություն է տալիս,որ մանկավարժական աշխատողը իր գործի հեղինակը դառնաուրիշի փորձըվերլուծելուգնահատելու կարողություն ձեռք բերիսեփական աշխատանքիարդյունքը ուրիշներին տրամադրելու պատրաստակամություն հայտնիՄերայս փորձը ցանցով կտարածվի Հայաստանով մեկէս փոփոխություններիշրջանում հնարավորություն կտա  ազատվել մոլորությունից:Թող գան ծրագրով մարդիկ….

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...