вторник, 13 февраля 2018 г.

Իմ Ինքնակենսագրականը

Ինքնակենսագրական

Ես ծնվել եմ  2005 թվականի ապրիլի 7-ին :Այդ օրը արևոտ ու պայծառ օր է եղել : Իմ ծնունդին ծնողներս երկար են սպասել : Ծնվելուց հետ ես ձեռքս բարձրացրել ու կարծես պարել եմ :Բժիշկը ասել է, թե պարուհի է ծնվել: Մայրիկս ասում է, որ ամեն ամիս նվերներ եմ ստացել , ունեցել եմ իմ սիրած խաղալիքը: Երբ ես 1 տարեկան եմ դարձել, իմ ծնունդը մեծ շուքով են տոնել: Եկել են բոլոր հարազատ ու բարեկամ: 3 տարեկանից հաճախել եմ (Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի) մանկապարտեզ, այդ տարիքում նաև պարի խմբակի եմ հաճախել: Պարտեզում էլ ինձ շատ են սիրել: Ինձ ասում էին կարմիր գլխարկով աղջիկ: Մայրիկս ինձ կարմիր գույնի շորիկ ու գլխարկ էր հագցրել, և  ինձ այդ անունն էին կնքել: Ես շատ ուշադիր էի իմ շրջապատին, ոչինչ չէր վրիպում իմ աչքից: Պարտեզում ունեի ընկերուհիներ , ես շատ աշժույժ աղջիկ էի: Ամեն ինչում առաջինն էի: Հինգու կես տարեկանում ինձ ընդունեցին դպրոց :Լավ էի սովորում, ընդունակ աշակերտ էի, տնային առաջադրանքից հետո, մի  քանի էջ առաջ էի անցնում , ուսուցչուհիս ` ընկեր Մերին միայն դրա համար էր բարկանում:

Հիմա արդեն 8-րդ  դասարան եմ, զգում եմ թե ինչքան եմ մեծացել: Մանկուց  երազել եմ զինվորական բժշկուհի լինել , ու ձգտում եմ  լավ սովորել , որպեսզի երազանքս ի կատար լինի, որ իմ ծնողների միակ  զավակս , արդարացնեմ նրանց սպասումները: Լինեմ լավ մարդ , ու պիտանի շրջապատին :













Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...