вторник, 20 февраля 2018 г.

Մայրենի

«Գրքերի աշխարհը տիեզերք է անեզր»

Ես երբ գիրքը վերցնում եմ ձեռքս , սկզբում նրա կազմն է հետաքրքրում, հետո կամաց-կամաց թերթելով ընկղմվում եմ նրա մեջ ու կտրվում իրական աշխարհից: Ընկնում եմ այն աշխարհը, որ հեղինակն է պատկերել, և ես հեոսների հետ ապրում եմ , ուրախանում ու տխրում ամեն մի կատարված իրադարձության հետ: Ես գրադարանում շատ եմ լինում: Այնտեղ գրքերի տարափ է , այն կարծես անեզր լինի: Ամեն մի գիրք իր պատմությունն ունի , և երանի նրան , ով շատ գրքեր է կարդացել:
Ասում են՝ ով տաս լավագույն գիրք է կարդում, նա խելացի մարդ է համարվում: Բայց պետք է ամենաքիչը հարյուր գիրք կարդաոր ընտրի 10 լավագույնը իր համար: Գրքի ամեն մի էջը կախարդանք է : Գիրքը մեծ պարգև է մեզ տրված:Մեծ հարգանք եմ տածում մեր գրողների հանդեպորոնք մեզ գանձեր են պարգևել:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...