понедельник, 4 декабря 2017 г.

Լրացուցիչ առաջադրանք

Ռիթմ
Մի օր ուսուցիչը  եղավ մի մեծ քաղաքում,իսկ երբ վերադարձավ ասաց.
Օհ ես հիացած եմ,լի ուախությամբ,դա այնքան հրաշալի,վսեմ էր իմ ներկայությամբ:
Ու նրա աշակերտները  մտածեցին<<Այնտեղ եղել է սիով ու բերկրանքով,ես պետք է գնամ,գտնեմ ՝տեսնեմ այդ հրաշալի վայրը>>:
Նա քայլում է քաղաքով,ու ետ գալիս,ասում.
Սարսափելի է, ինչպիսի սարսափելի աշխարհ:Բոլորը կարծես թե ուզում են միմյանց կոկորդը կրծել,ահա թե ինչ տեսա:Ես ոչինչ չզգացի բացի ճնշվաածությունից,կարծես բոլորն ինձ հոշոտեին:
-Այո ,-ասաց ուսուցիչը:-Դու ճիշտ ես:
-Բայց ասեք ինձ,-ասաց աշակերտը,-ինչու էիք այդքան ոգեևորված,երբ վերադարձաք,որտեղ ձեզ կհոշոտեին:
Ես չեմ կարող,դա սարսափելի է:
-Ուսուցիչն ասաց.

Դու սխալ ռիթմվով ես գնացել,իսկ ես ճիշտ ռիթմով եմ քայլել:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...