воскресенье, 17 декабря 2017 г.

Հասարակագիտությունը իմ կյանքում

Հասարակագիտությունը իմ կյանքում

Հասարակագիտությունը ինձ սովորեցրեց , իմ իրավունքները : Իմ պարտականությունները  ես ավելի լավ հասկացա: Հասկացա, որ ամեն մարդ պատասխանատու է իր արածի համար :Քննարկեցինք ազնվություն թեման , որից ես հասկացա , որ ազնվությունը մարդու ամենալավ բնավորության գծեից մեկն է: Այս ամենը ինձ կոգնի լինել տեղեկացված  ,  և երբ ապագայում իմ իրավունքները խաղտեն, ես կիմանամ դրա մասին և կդիմեմ մարդու իրավունքների գրասենյակ : Այս առարկան ինձ շատ հետաքրքրեց : Հասարակագիտության շնորհիվ ես դարձա ավելի գիտակից մարդ: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...