суббота, 23 сентября 2017 г.

English


Translating

Hi Jane, Ken and I are going to play volleyball tomorrow afternoon. Are you coming along? They say it`ll be hot tomorrow. But not too hot for volleyball Cheers. Tony

Hi Tony Not sure. I’ll check quickly with Mum. She’ll probably say yes. If I join you, I want to be in your team or else. Jane

 Too bad Guess what she said, You`re going to get bad marks if all you do is play beach volleyball. Anyway, have fun. I doubt you’ll win without me. Jane

 Relax. My mother`s hust talked to me.I`m not allowend to go either. Mums!!! Anyway, I hope to see you on Saturday! Cinema?? Tony


Բարև Ջեյն,Քենը և ես պատրաստվում ենք վաղը կեսօրին  վոլեյբոլ խաղալ:Գալիս ես մեզ հետ?Ասում են վաղը շոգ է լինելու,բայց ոչ այնքնա շոգ վոլեյբոլի համար:

Բարև             Թոնի,վստահ չեմ:Ես արագորեն կարող եմ մայրիկի հետ,նա հավանաբար կասի այո: Եթե ես միանամ ձեզ կցանկանամ լինել քո կամ մեկ ուրիշի թմից:
Ջեյն
Չափազանց վատ  է:Գուշակիր թե ինձ ինչ ասաց,դու վատ գնահատականներ կստանաս եթե գնաս ծովափ  վոլեյբոլ խաղալու:Այնուամենայնիվ զվարճացիր :Ես կասկածում եմ որ դու կհաղթես առանց ինձ:

Թոնի
Հանգհանգստացիր!
Իմ մայրիկը նոր ինձ հոտ էր խոսում:Եվ ես նույնպես չեմ կարող  գալ:Այնուամենայնիվ ես հույս ունեմ քեզ տեսնել շաբաթ օրը:Կինոթատրոն?.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...