четверг, 19 апреля 2018 г.

Տարբերվողը


Տարբերվողը
Ես գիտեմ, որ  տարբերվում եմ մարդկանցից  իմ մտածելակերպով,                                          իմ երևակայությամբ , իմ հոգով : Եթե դու տարբերվում ես մյուսներից, դա չի նշանակում , որ դու վատն ես :Դա նշանակում է,որ դու տարբերվող ես: Շատ ժամանակ քեզ մարդկ չեն հասկանում և մեղադրում են տարբերվելու համար: Բայց դրանց պետք չէ ուշադրություն դարձնել , ապրիր այնպես , ինչպես դու ես ուզում , ինչպես քեզ է հարմար, քանի որ դու ինչպես էլ ապրես, քեզ միևնույնն է մեղադրելու են: Այո՛,  ես  տարբերվում եմ , բայց դա չի նշանակում , որ ես վատն եմ:Ինձ հաճախ ասում են, որ դու տարօրինակ ես , բայց , ոչ՛, ես տարօրինակ չեմ ես Յուրօրինակ եմ:




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...