четверг, 19 апреля 2018 г.

Իմ երազած հայաստանը


Իմ երազած հայաստանը

Հայաստան  , դու մի թանգարան ես, որտեղ ապրում  է  մեր ցավոտ անցյանլը , որտեղ հիշվում է քո անցած տանջանքը , և այնտեղ ստեղծվում ներկան : Ես մեծ հույսեր ունեմ , իմ Հայաստան երկրի հետ: Ես իմ երկրի քաղաքացին եմ , և լավատեսորեն սպասում եմ նրա բարգավաճմանը, բարեկեցիկ ապրելուն: Իմ երկրում ես ինձ ապահով եմ զգում , գիտեմ իմ քաղաքի ամեն մի թուփն ու ծառը ինչպես են տնկել , ինչքան ենք պայքարել մեր հողերի համար , արդարության համար: Իմ երազած Հայաստանում մի օր կվերականգնվի հավասարությունը , արդարությունը և այն թույլ կտա հայ մարդուն անել ավելի լավ գործեր , և դրանով ապահովել լուսավոր ապագա , եկող սերունդների համար :
 Այս օրերին իմ քաղաքում  լարվածություն կա: Մեծ թվով բազմություն դուրս են եկել ու ցանկանում են լուծում գտնել այսօրվա ստեղծված  պրոբլեմներին : Բոլորը ցանկանում են , որ արդարացի լուծում գտնեն մեր համար , հայության համար: Կան խելացի մարդիկ , որոնք ելք կգտնեն , և իրենց ուժով դուրս կհանեն այս վիճակից : Ես հավատում եմ  , վստահ եմ , ու թեև անչափահաս եմ , բայց ես էլ կգնայի ու կմիանայի նրանց , եթե թույլ տային :
Իմ Հայաստան , իմ հայ ժողովուրդ , մենք բոլորս մի բռունցք դարցած կկարողանանք վերականգնել արդարությունը , իմ լուսավոր  Հայաստանում բոլորը կապրեն ազատ , վստահ ու երջանիկ , ու ամենակարևորը` կկարողանան երազել:   



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...