суббота, 1 декабря 2018 г.

Լրացուցիչ աշխատանք


Ամպերի մոտ գտնվող աշխարհը☁️🌎
Իմ աշխարհը մոտ է երկնքին , մոտ է ամպերին ։ Այնքան գեղեղիկ է այնտեղ , երբ իմ տրամադությունը բարձր է։ Ես այդ մոլորակը այնքան եմ գեղեցկացնում, որ դա դառնում է դրախտ յուրաքանչյուրի համար , երբ երջանիկ եմ երջանկացնել եմ փորձում շրջապատիս , այդ ժամանակ պատրաստ եմ ամբողջ աշխարհին անչափ սեր նվիրել , անչափ քնքշություն և պայծառություն ։ Բայց վատ է երբ քո երջանկության պաճառը քանդում է քո մոլքրակը , որտեղ ամեն բան դու քո ձեռքերով ես պատրաստել ձեռքերով , այն ուղեղով որով անընդհատ հիշել ես նրան , այն աչքերով որոնք նրան տեսնելիս փայլել են , այն սրտով որով նրան անչափ սիրել ես։ Իսկ նա , նա քանդում է այդ մոլորալը վարկյաներում , և նույնիսկ չի էլ մտածում , որ այդ մոլորակի ամեն անկյունում նա է , նրանից մի փոքրիկ կտոր , որը ես ամեն տեղ ցանել եմ , որպեսզի մոտ լինեմ նրան։

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...