понедельник, 17 декабря 2018 г.

Թարգմանություն


Однажды человек пришёл к озеру рано утром. Вставало солнце, и этот человек был прекрасен, этот человек был Иисус. А его глаза — они были глубже, чем озеро; и его сияние было ярче солнечного. Там были рыбаки, они только что забросили невод, чтобы поймать рыбу. Он сказал:
— Смотрите! Зачем вы напрасно тратите свою жизнь? Я могу сделать вас ловцами людей.



Если бы он сказал это вам, когда вы сидите в своей конторе или в своём магазине, вы сказали бы ему:

— Уходи! У меня нет времени. Не отнимай моё время .
Но эти два рыбака взглянули на Иисуса, без всякого сомнения. Они выбросили свои сети, и пошли за ним. Это доверие. Ни одного вопроса: «Кто ты, незнакомец?»…

Մի մարդ առավոտյան գնաց լճի մոտ։Դուրս եկավ արևը, և այդ արևի ներքո այդ մարդը հիանալի էր,և այդ մարդը Հիսուսն էր։Նրա աչքերը, ավելի խորն էին, քան լիճը,նա ավելի պայծառ էր քան արևը։ Այնտեղ ձկնորսներ կային, այդ ձկնորսները նոր էին եկել և փորձում էին ձկներ որսալ։
Եվ նա ասաց։
-Ինչու եք դուք ձեր կյանքը վատնում, ես կարող եմ ձեզ տալ ձկնորսական պարագաներ։
Եթե նա ասեր սա ձեզ այն ժամանակ, երբ դուք աշխատեիք օրինակ գրասենյակում կամ խանութում , դուք նրան կասեիք։
-Գնա՝ ես ժամանակ չունեմ։Մի վատնիր իմ ժամանակը։
Այդ ժամանակ,երկու ձկնորսները նայեցին Հիսուսին , առանց որևիցե կասկածի։Նրանք գցեցին իրենց ցանցերը և հետևեցին նրան։
Նրանք վստահելով նրան, չհարցրեցին.
Ով ես դու անծանոթ։

Աղբյուրը-https://pritchi.ru/id_4182

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...