понедельник, 17 декабря 2018 г.

Թարգմանություն


Кодному мастеру пришёл человек и спросил:

— Что мне следует делать, чтобы стать мудрым?

Учитель ответил:

— Выйди и постой там.

А на улице шёл дождь. И человек удивился:

— Как это может помочь мне? Но кто знает, всё может быть…

Он вышел из дома и встал там, а дождь лил и лил. Человек полностью промок, вода проникла под одежду. Через десять минут он вернулся и сказал:

— Я постоял там, что теперь?

Мастер спросил его:

— Что случилось? Когда ты там стоял, было ли дано тебе какое-нибудь открытие?

Человек ответил:

— Открытие? Я просто думал, что выгляжу, как дурак!

Мастер сказал:

— Это великое открытие! Это начало мудрости! Теперь ты можеш начинать. Ты на правильной дороге. Если ты знаешь, что ты дурак, то изменение уже началось.

Մի մարդ գնաց վարպետի մոտ և հարցրեց։
-Ինչ պետք է անեմ, որ դառնամ իմաստուն։
Վարպետը պատասխանեց.
-Դուրս արի և սպասիր այնտեղ։
Դրսում անձրև էր գալիս, և նա այդ ամենը տեսնելով զարմացավ։

-Ինչպես կարող է սա ինձ օգնել,բայց ով իմանա ամեն բան կարող է պատահել...

Նա դուրս եկավ տնից և կանգնեց այնտեղ, իսկ անձրևը անդադար գալիս էր։Մարդը ամբողջովին թրջվել էր, և ջուրը անցել էր հագուստի տակ։
Ուղիղ տասը րոպե անց, նա վերադարձավ և ասաց.
-Ես կանգնեցի այնտեղ, իսկ հետո ինչ՞։
Վարպետը հարցրեց նրան.
-Երբ դու այնտեղ կանգնած էիր, ինչ-որ բան բացահայտեցիր՞։
Մարդը պատասխանեց
-Բացահայտում՞, ես ինձ հիմարի նման էի զգում։
Վարպետը ասաց.
-Դա ամենամեծ բացահայտումն է։Դա տանում է դեպի իմաստություն։Հիմա դու կարող ես սկսել ։Դու ճիշտ ճանապարհի վրա ես։Եթե դու գիտես,որ հիմար ես , ապա փոփոխությունը արդեն սկսվել է ։


Աղբյուրը-https://pritchi.ru/part_10


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...