среда, 15 ноября 2017 г.

Երազանք♥♥♥

Երազանք

Բոլորն էլ ունեն երազանքներ,բոլորն էլ ցանկանում են,որ իրենց երազանքները կատարվեն: Ես նույնպես ունեմ երազանք և ցանկանում եմ,որ այն կատարվի: Ես իմ երազանքները դարձնում եմ նպատակ, և փորձում եմ ամեն կերպ հասնել իմ նպատակին:Ասում են,որ եթե շատ ես ցանկանում,երազանքդ կատարվում է:Ես հավատում եմ այս ասույթին, քանի որ եթե ողջ սրտով ես հավատում, այն կատարվում է:Ես բոլորին ցանկանում եմ,որ իրենք հասնեն իրենց երազանքներին,քանի որ երբ հասնում ես մի երազանքի, հասկանում ես, որ դու ավելին կարող ես և առավել մեծ երազանքներես քո դիմաց դնում ու ամեն կերպ փորձում ես, ձգտում ես հանսել այդ երազանքին: 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...