среда, 15 ноября 2017 г.

Լրացուցիչ առաջադրանք

Հիշողությունների  տերևաթափ

Վաղուց արդեն աշուն է, և տերևաթափը սկսվել է: Բոլոր ծառերը մերկացել են,բոլորը կարծես մրսում են:Եվ երբ անձրև է գալիս այդ մերկ ծառերի տերևները այնքան անուշ են բուրում,այնքան գեղեցիկ է այդ բուրմունքը զգալը:Երբ անձրևը քեզ հիշեցնում է քո տխուր պահերը,իսկ  այդ տերևների բուրմունքը քեզ հիշեցնում է անցած պահերի ուրախությունը:Այդ ժամանակ հասկանում ես,որ դու երջանիկ մարդ ես,քանի որ ապրել ես այդ պահերը, և պետք չէ տխրել,քանի որ այդ պահերը այլևս ետ չեն գա, և դու պետք է ապրես հիշողություններով:Լավ է, որ մարդը կարողնաում է հիշել,զգալ անցած օրերը: Երբեմն լինում են,որ մարմովդ սարսուռ է անցնում, սկսում ես դողալ այդ անձրևի տակ և հիշել անցած այն րոպեները,այդ պահերի ուրախությունը,ցանկանում ես նորից այն զգալ,սակայն նորից հիշում ես,որ անցած պահերը ետ չես կարող բերել, և հենց այդ ժամանակ ես հասկանում,որ դու երջանիկ մարդ ես,քանի որ ունեցել ես ուրախ ու գեղեցիկ պահեր,որոնք հիշելով  էլ ավելի երջանիկ ես դառնում: Չէ որ առանց հիշողությունների դու չես կարող ապրել:



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...